Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Συνέντευξη Μίλος Τεόντοσιτς

Πριν από λίγες μέρες, όταν το www.olympiacosbc.gr άνοιξε τις… πύλες του, καλούσε τον κόσμο να στείλει ερωτήσεις στον Μίλος Τεόντοσιτς. Ο Σέρβος απάντησε σ’ όλα και αποθέωσε τους συμπαίκτες του. Σε μια ξεχωριστή συνέντευξη, ο Σέρβος γκαρντ απάντησε σ’ όλες τις ερωτήσεις των φιλάθλων και έστειλε μήνυμα ενόψει Φάιναλ Φορ…


«Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα μου, η οικογένειά μου, η ευκαιρία μου, είναι στο μυαλό κάτι μαγικό», τόνισε και πρόσθεσε: «Όταν ακούω τον κόσμο να τραγουδά από την εξέδρα, τρελαίνομαι. Φτιάχνομαι και νιώθω ικανός να κάνω τα πάντα».


Αναλυτικά όλη η συνέντευξη του Μίλος παρακάτω:

Θα σε ενδιέφερε η προοπτική του ΝΒΑ για το μέλλον ή θα προτιμούσες να μείνεις στον Ολυμπιακό και να γίνεις ο επόμενος μεγάλος αρχηγός όπως ο Μίλαν Τόμιτς;
Παχής Δημήτριος
Δεν σκέφτομαι το ΝΒΑ τώρα, είμαι συγκεντρωμένος στο Φάιναλ Φορ και στα επόμενα παιχνίδια μας. Σίγουρα σαν προοπτική δεν αφήνει κανένα αδιάφορο, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Όσο αφορά το δεύτερο μέρος της ερώτηση, κάθε παίκτης θα ήθελε να είναι αρχηγός σε μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός και ελπίζω κάποια μέρα να γίνει κι αυτό.

Είσαι ήδη τρία χρόνια στον Ολυμπιακό. Σκέφτεσαι το ΝΒΑ ή είσαι ευχαριστημένος στον Ολυμπιακό; Θα πήγαινες σε άλλη ευρωπαϊκή ομάδα; Και κάτι τελευταίο θα ήθελα να σε ρωτήσω. Πως σου φαίνεται η ζωή στην Ελλάδα;
Ρόβης Ανέστης
Για το ΝΒΑ και την άλλη ευρωπαϊκή ομάδα ισχύει ότι και στην προηγούμενη ερώτηση. Για τη ζωή στην Ελλάδα, θα πω μόνο ότι τη λατρεύω.

Πίστευες την απάντηση που έδωσες στους Προέδρους ότι θα γίνεις ο καλύτερος πλέι μέικερ της Ευρώπης σε δυο χρόνια; Μίλος σε αγαπάμε! Κώστας Κερατσίνι
Δεν είχα πει ακριβώς έτσι (γέλια). Πιστεύω σε μένα και πιστεύω πολύ στην ομάδα. Θεωρώ ότι κι εγώ και η ομάδα έχουμε ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης.

Θα ‘θελα να σε ρωτήσω για το Παρίσι. Πιστεύεις θα το πάρουμε αν παίξουμε σωστά; Καλαπόδας Δαμανιανός
Θα πάμε στο Παρίσι για να κερδίσουμε το τρόπαιο. Πάμε για να παίξουμε δυο δύσκολα παιχνίδια και πρέπει να δώσουμε ότι έχουμε σωματικά και πνευματικά. Μόνο έτσι γράφεις ιστορία.

Μίλος θα ήθελα να σε ρωτήσω ποιο είναι το μπασκετικό είδωλο και πως επηρέασε την καριέρα σου. Πιστεύεις ότι έχεις την ικανότητα να τον προσπεράσεις με το ταλέντο σου και δουλειά; Με μεγάλο σεβασμό. Θάνος
Δεν είχα ακριβώς κάποιο είδωλο. Είχα σεβασμό για τον Τζόρτζεβιτς, τον Ντανίλοβιτς και τον Μποντίρογκα αλλά δεν είχα ποτέ κάποιον για είδωλο.

Λένε πως για να φτάσεις στην κορυφή, πρέπει πρώτα να περάσεις από τον πάτο...Ένιωσες έτσι(ότι ίσως δεν ήσουν έτοιμος για μια μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός) όταν το καλοκαίρι ο Ολυμπιακός έψαχνε ομάδα να σε δώσει δανεικό; Σε πείσμωσε; Θανάσης
Αυτό που λένε είναι σωστό. Η περσινή χρονιά με πείσμωσε και μου έκανε μεγάλο καλό, με έκανε να σκεφτώ πράγματα και να δουλέψω ακόμα περισσότερο. Δεν μπορώ να πω ότι με πείσμωσε, αλλά σίγουρα με έκανε να σκεφτώ σωστά.

Μετά τον Τόμιτς ο Ολυμπιακός βρίσκει έναν ηγέτη. Παρότι μικρός ακόμη είσαι ο καθοδηγητής της ομάδας κι από την απόδοσή σου στο παρκέ κρίνονται πολλά. Θα ήθελες να μείνεις πολλά χρόνια στην ομάδα; Σκέφτεσαι το ΝΒΑ; Τέλος, σε παρομοιάζω με τον Πιτ Μάραβιτς… Έχει ακόμα πολλή δουλειά για να τον φτάσεις, αλλά βαδίζεις στο σωστό δρόμο, έχεις το ίδιο ράθυμο στυλ… σου εύχομαι τα καλύτερα, πολλούς τίτλους και πάνω απ’ όλα υγεία για να σε χαιρόμαστε στο γήπεδο. Ελισάβετ – Βέροια
Δεν τον έχω δει να παίζει, αλλά μου το λένε πολύ αυτό.
«Είναι ακριβώς ίδιος με τον Pistol Pete, αλλά σουτάρει σαν τον Στηβ Νας», προσθέτει ο Σκούνι Πεν που ακούει την ερώτηση.

Σε παρακολουθώ από το Ευρωμπάσκετ που έπαιζες με τη Σερβία κι έκανε άλματα προόδου. Είμαι περήφανος που είσαι παίκτης του Ολυμπιακού και εύχομαι σε λίγα χρόνια να γίνεις και αρχηγός μας. Κάτι που θαυμάζω πολύ σε εσένα είναι το γεγονός ότι στα παιχνίδια που παίζεις, υπάρχουν στιγμές που το παιχνίδι δεν σου πηγαίνει και χάνεις συνεχόμενα καλάθια, αλλά εκεί που η μπάλα «καίει» δίνεις την απάντησή σου και καρφώνεις τους αντιπάλους. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι πως, ενώ (ψυχολογικά) μετά από χαμένα σουτ θα έπρεπε να δυσκολεύεσαι να πάρεις καλάθια, εσύ κάνεις το ακριβώς αντίθετο και σηκώνεσαι για τρίποντο και σκοτώνεις κυριολεκτικά τον αντίπαλο. Από που πηγάζει αυτή δύναμη; Από τους συμπαίκτες σου; Από το γεγονός ότι έχεις την αυτοπεποίθηση των εμφανίσεων σου με την ομάδα; Θα ήθελα να μας υποσχεθείς άμα μπορείς, ότι θα μας φέρεις εσύ προσωπικά (με δικά σου καλάθια) το ευρωπαϊκό κύπελλο από το Παρίσι. Ευχαριστώ πολύ, Γιάννης από Πειραιά
Την ώρα του αγώνα δεν σκέφτομαι την προηγούμενη φάση, αλλά την επόμενη κι αυτό με βοηθάει πολύ. Για παράδειγμα στη Ρόδο δεν σκεφτόμουν ότι είχα χάσει πολλά σουτ, αλλά ότι ήταν οι σωστές προϋποθέσεις για να το κάνω. Για το Παρίσι δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα. Μακάρι εγώ να μην σκοράρω και να γυρίσουμε με το ευρωπαϊκό.

Το ένστικτο στο σουτ σου είναι υπέροχο. Είμαι υπέροχος παίκτης, αλλά νομίζω ότι πρέπει να σουτάρεις περισσότερο όταν είσαι ελεύθερος. Ελπίζω να είσαι ο πρώτος σκόρερ, ο MVP και ο πρώτος στις ασίστ στο Φάιναλ Φορ… Τέο
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Όλα αυτά είναι καλά να γίνουν, αλλά όπως είπα και πριν μακάρι να πάρουμε το κύπελλο και όλα τα άλλα δεν μετρούν.

Γεια σου, Μίλος! Σέρβικα δυστυχώς δεν ξέρω να σου γράψω, αλλά υποθέτω πως κάποιος θα σου μεταφράσει! Λοιπόν, ας μην πολυλογώ καλύτερα! Η ερώτηση μου είναι η εξής: "Ξέρουμε από όσα δηλώνεις, φαίνεται κιόλας είναι η αλήθεια ότι αγαπάς την ομάδα και χαίρεσαι που είσαι μέλος της...(και χαιρόμαστε κι εμείς βέβαια)...-Έχεις σκοπό να μείνεις για πάντα στο λιμάνι ή κάνεις σκέψεις να μας αφήσεις; Στέλλα
Στη ζωή δεν μπορείς να είσαι ποτέ απόλυτος, αλλά σίγουρα μπορώ να πω ότι σκέψεις για να φύγω δεν κάνω.

Μίλος, είμαστε δυο φανατικοί γαύροι από τη Ρωσία, εγώ και ο αδερφός μου. Θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση. Ποιος είναι κατά την άποψή σου ο καλύτερος Σέρβος παίκτης στην ιστορία του γιουγκοσλάβικού μπάσκετ; Και κάτι τελευταίο και σας παρακαλώ πολύ να το μεταφέρετε στον Μίλος. Δυστυχώς για τον Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς δεν μπόρεσε να τον αποκτήσει κι αν παρατηρήσατε στον τελικό του κυπέλλου είχε καταλάβει πως δεν μπορεί να τον σταματήσει με τίποτα. Στις δυο τελευταίες βολές απλώς τον κοιτάζει και είναι σίγουρος ότι δεν θα τις χάσει, επειδή έχει μέσα του τον σέρβικο χαρακτήρα!!! Αυτή ήταν η μεγαλύτερη χαρά που πήραμε. Σ’ ευχαριστούμε γι’ αυτό. Χόρχε Ιωακειμίδης
Πολύ δύσκολη ερώτηση γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί μεγάλοι παίκτες που έχουν κάνει σπουδαία πράγματα. Πολλούς από τους παλιούς παίκτες δεν τους έχω δει και ίσως τους αδικήσω. Θα πω λοιπόν τον Βλάντε Ντίβατς αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλοί που έχουν την ίδια αξία μ’ αυτόν.

Θα ήθελα να σε ρωτήσω πως αισθάνεσαι που παίζεις αντίπαλος στην παλιά σου ομάδα στο Final 4? Θα ήθελες να κλείσεις την καριέρα σου στον Ολυμπιακό μας? Πως ασχολήθηκες με την καλαθοσφαίριση? Ποιο ήταν το είδωλο σου από παλια έως τώρα? Χάρης
Πολλές ερωτήσεις μαζεμένες. Δεν παίζω απέναντι στην παλιά μου ομάδα. Δεν έχω αγωνιστεί ποτέ με την Παρτιζάν. Μόνο απέναντί της. Αγαπάω πολύ τον Ολυμπιακό και θέλω να πετύχουμε πολλά και για πολλά χρόνια. Με το μπάσκετ ασχολήθηκα στα εννιά μου. Έβλεπα την Εθνική Γιουγκοσλαβίας το 1995 στο Ευρωμπάσκετ της Αθήνας και μετά απ’ αυτό άρχισα να παίζω. Για το είδωλο μου απάντησα σε προηγούμενη ερώτηση.

Καλησπέρα Μίλος. Ελπίζω να σε βλέπουμε για πολλά χρόνια στον Ολυμπιακό μας και να βαρεθείς να σηκώνεις κούπες όπως ο Τζόλε. Αν ο πρόεδρος σου έδινε τη δυνατότητα να επιλέξεις μια μετεγγραφή για την ομάδα ανεξαρτήτου χρημάτων ποιον παίκτη θα διάλεγες για τον Ολυμπιακό και γιατί; Γιάννης
Δεν θέλω κανένα και δεν αλλάζω κανέναν από τους συμπαίκτες μου. Είμαστε η καλύτερη ομάδα κι έχω τους καλύτερους συμπαίκτες.

Μίλος, είμαι φίλος του Παναθηναϊκού, αλλά δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι είσαι σπουδαίος παίκτης. Ο αγαπημένος είναι ο Σάρας. Τι πιστεύεις γι’ αυτόν; Σου αρέσει ως παίκτης; Επίσης πως αισθάνεσαι στην Ελλάδα; Καταλαβαίνεις καθόλου ελληνικά, γιατί εγώ πιστεύω ότι καταλαβαίνεις. Γιάννης από Αθήνα
Δεν χρειάζεται να πω εγώ κάτι για τον Σάρας αφού η καριέρα του μιλά γι’ αυτόν. Τεράστιος παίκτης. Όπως είπα και πριν λατρεύω την Ελλάδα και ναι, σιγά, σιγά έχω αρχίσει να καταλαβαίνω ελληνικά.

Θα ήθελα να μου εκφράσεις τη γνώμη σου για τον Μίλαν Τόμιτς. Τον γνώριζες ως παίκτη πριν έρθεις στον Ολυμπιακό; Ποιός πιστεύεις ότι είναι ο πιο ολοκληρωμένος παίκτης του ελληνικού πρωταθλήματος (εξαιρώντας τους παίκτες της ομάδας μας), τον οποίο θα ήθελες να έχεις συμπαίκτη; Επίσης, για τα ξένα πρωταθλήματα, ίδια ερώτηση. Το καλοκαίρι υπήρχαν φήμες ότι πρόκειται να αποχωρήσεις από την ομάδα. Είχες πληροφορηθεί αυτές τις φήμες; Και αν ναι, τι σκεφτόσουν; Νίκος Δαρζέντας
Δεν τον ήξερα πάρα πολύ καλά, αλλά ξέρω ότι ήταν σπουδαίος και μεγάλο κεφάλαιο για τον Ολυμπιακό. Όπως είπα και πριν πιστεύω ότι έχω τους καλύτερους συμπαίκτες και δεν θέλω κάποιον άλλο. Όσο για τις φήμες, δεν άκουγα τίποτα. Δεν διάβαζα και ήμουν συγκεντρωμένος στο να κάνω τη δουλειά μου. Είχα υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα και ήμουν συγκεντρωμένος σ’ αυτό.

Δεν σε έχουμε δει ποτέ να γελάς στο γήπεδο. Γιατί; Παύλος
Γελάω πολλές φορές, αλλά στο γήπεδο πρέπει να είσαι σοβαρός και συγκεντρωμένος.

Μίλος συγχαρητήρια για την πρόκριση στο FINAL-4.Η ομάδα πήρε το κύπελλο και όλοι περιμένουμε την μεγάλη δυναστεία. Μένουν ακόμα πρωτάθλημα και euroleague. Εσύ τι προτιμάς; Το καλοκαίρι υπάρχει περίπτωση να πάς στο NBA?Ποιά ομάδα υποστηρίζεις εκεί? Ένας ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ από την όμορφη Μεσσηνία
Προτιμάω να πάρω και τα δυο (γέλια). Κάθε τίτλος έχει τη δική του αξία και λάμψη και τους θέλουμε όλους. Για το ΝΒΑ απάντησα στην αρχή. Υποστηρίζω τους Λος Άντζελες Λέικερς γιατί μου αρέσει το πώς παίζουν και μου αρέσει να βλέπω Κόμπε. Είναι ο καλύτερος όλων.

Ποιος είναι ο καλύτερος συμπαίκτης που είχες, ποιος ο δυσκολότερος αντίπαλος παίχτης και ποιον θα ήθελες να έχεις από αντίπαλη ομάδα για συμπαίκτη?
Ευχαριστώ Γιώργος Μπινισκος
Δύσκολη ερώτηση. Υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι παίκτες με τους οποίους έχω παίξει μαζί, αλλά ξεχωρίζω τον Βελίτσκοβιτς γιατί ήμασταν το καλοκαίρι μαζί στο δωμάτιο και τον θεωρώ τυχερό. Ο πιο δύσκολος αντίπαλος είναι ο Παπαλουκάς. Δεν είναι εύκολο να τον προβλέψεις.

Καταρχήν καλησπέρα. Μίλος σε θεωρώ τον μακράν καλύτερο ποιντ guard στην Ευρώπη και ένα από τα πιο αυθεντικά ταλέντα των τελευταίων χρόνων στο ευρωπαικό μπάσκετ. Είσαι μια μπασκετική ιδιοφυία και η απόλαυση όλων των μπασκετόφιλων που βλέπουμε ένα παιδί χωρίς αθλητικά προσόντα να αποδεικνύει ότι το μπάσκετ είναι κυρίως μυαλό και court vision, κάτι που έκανε για να επιβιώσει στο NBA ο μεγάλος Larry Bird. Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν όντως στο 2ο παιχνίδι με την Πρόκομ, αυτό που έκανες να χτυπήσεις την μπάλα στο ταμπλό και να κάνει το follow ο Κλέιζα ήταν εκούσιο ή όχι; Γιατί αν όντως ήταν εκούσιο, θεωρώ ότι είναι η πιο σπάνια φάση των τελευταίων 10 χρόνων στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και κακώς υποτιμήθηκε. Στέλιος από Περιστέρι
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια. Τη φάση με τον Λίνας την έχουμε κάνει αρκετές φορές στην προπόνηση. Δεν είχαμε σχεδιάσει να γίνει τη συγκεκριμένη στιγμή και σε καμία περίπτωση δεν σχεδιάζεις τέτοιες φάσεις. Ήξερα όμως ότι ο Λίνας έρχεται και θα ήταν εκεί να πιάσει την μπάλα. Δεν ξέρω αν ήταν η πιο σπάνια φάση των τελευταίων 10 χρόνων, αλλά σίγουρα εμείς την ευχαριστηθήκαμε γιατί τη χάρηκε ο κόσμος. Αυτό είναι το ζητούμενο. Να χαίρονται όλοι το παιχνίδι.

Καλησπέρα Μίλος... Ποια η άποψη σου για τον προπονητή σου Παναγιώτη Γιαννάκη; Θεωρείς ότι έχει μερίδιο στις επιτυχίες τις ομάδος και όσον αφορά σε προσωπικό επίπεδο θεωρείς ότι η παρουσία του σε έχει βοηθήσει σε θέματα νοοτροπίας και αντίληψης του παιχνιδιού διότι μιλάμε για έναν από τους κορυφαίους παίχτες που έχουν περάσει στην Ευρώπη και φυσικά αγωνιζόταν στην ίδια θέση με σένα. Στέλιος
Το έχω πει αρκετές φορές. Ο κόουτς με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και αγωνιστικά και πνευματικά. Με έχει βοηθήσει να καταλάβω καλύτερα τον εαυτό μου και το παιχνίδι. Δεν τον έχω δει να παίζει για να ξέρω πως ήταν αλλά έχω ακούσει ότι ήταν ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών.

Γεια σου Μίλος παιχταρά! Αν δεν κάνω λάθος είσαι παντρεμένος, σωστά; Πως και αποφάσισες σε τόσο μικρή ηλικία να παντρευτείς και τι είναι για σένα η οικογένεια; Τζίμης
Κάνεις λάθος φίλε Τζίμη. Δεν είμαι ακόμα παντρεμένος, αλλά θέλω κάποια στιγμή να κάνω μια ευτυχισμένη οικογένεια.

Γεια σου Μίλος, Συγχαρητήρια για τη σεζόν που διανύεις όντας βασικός συντελεστής στην πορεία στο Φάιναλ Φορ, στο πρωτάθλημα και στην κατάκτηση του κυπέλλου. Θα ήθελα να σε ρωτήσω να μου πεις τις σημαίνει ο Ολυμπιακός για σένα με λίγα λόγια. Επίσης θα ήθελα να μάθω αν θα ήθελες κάποια στιγμή να γίνεις αρχηγός της ομάδας όπως ένας άλλος μεγάλος πρώην παίκτης της ομάδας μας, ο Μίλαν Τόμιτς. Τέλος θα ήθελα να μάθω πως αισθάνεσαι για την σύγκρισή σου με τον σπουδαίο Σάσα Τζόρτζεβιτς και την άποψη σου για μια πιθανή μετεγγραφή σου στο ΝΒΑ. Ευχαριστώ και συγνώμη αν σε κούρασα με τις πολλές ερωτήσεις μου. Θάνος από την κατακόκκινη Ηλιούπολη
Όντως ήταν πολλές οι ερωτήσεις και κάποιες τις έχω ήδη απαντήσει. Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα μου, η οικογένεια μου, η ευκαιρία μου, είναι στο μυαλό κάτι μαγικό…

Όλοι γνωρίζουμε ότι είσαι οπαδός του Ερυθρού Αστέρα. Γνωρίζεις για την αδελφοποίηση των οπαδών του Ερυθρού Αστέρα και του Ολυμπιακού; Είναι αυτός ένας λόγος παραπάνω για να κερδίσει την Παρτιζάν την αιώνια αντίπαλο του Ερυθρού Αστέρα στο Final-4.? Γιώργος
Γνωρίζω για την αδελφοποίηση των οπαδών του Ερυθρού Αστέρα και του Ολυμπιακού, αλλά ο μόνος λόγος που έχω για να κερδίσω την Παρτιζάν είναι γιατί θέλω να φτάσω στην κορυφή και να κατακτήσουμε το τρόπαιο. Αυτό από μόνο του είναι σπουδαίος λόγος.

Μίλος είμαι από τα άτομα που πίστεψαν σε εσένα πολύ από την πρώτη στιγμή και δυστυχώς τα έβαλα πολλές φορές με τον προπονητή μας. Εσύ όμως με την στάση και τη δουλειά στην προπόνηση κατάφερες να κερδίσεις τους πάντες. Αν θυμάσαι σε είχα πέρσι στην ανάσταση στον Κάλαμο και τα είχαμε πει. Θέλω να σε ρωτήσω «Ολυμπιακός είναι Red Star και ο Red Star είναι Ολυμπιακός. Θέλω με το χέρι στην καρδιά όταν φοράς την φανέλα του θρύλου (πέρα από τον εαυτό σου φυσικά) παίζεις για την φανέλα, το όνομα του θρύλου για εμάς τους οπαδούς; Νίκος
Όταν ακούω τον κόσμο να τραγουδά από την εξέδρα τρελαίνομαι. Φτιάχνομαι και νιώθω ικανός να κάνω τα πάντα. Δεν το λέω για να γίνω αρεστός. Έτσι είμαι. Ξέρω τα περισσότερα συνθήματα και μου αρέσει η μουσική που ηχεί στα αυτιά μου. Γι’ αυτό και θέλω το ΣΕΦ να είναι πάντα γεμάτο ανεξαρτήτου αντιπάλου. Ο κόσμος δίνει τεράστια δύναμη σ’ αυτή την ομάδα.

Μίλος, πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός θα κατακτήσει τη φετινή Ευρωλίγκα; Κώστας Gate7
Αν δεν τον πίστευα δεν θα έμπαινα στο αεροπλάνο για το Παρίσι.

Από όσα έχω παρατηρήσει παρακολουθώντας φαιναλ-4 και τελικούς σε διάφορα αθλήματα πέρα από εμπειρία, ατομικές και ομαδικές δεξιότητες και τύχη, η πλάστιγγα φαίνεται να γέρνει κάθε φορά προς το μέρος της ομάδας που τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο διεξαγωγής των τελικών αγώνων διαθέτει τη μεγαλύτερη οξυδέρκεια και προσήλωση στο παιχνίδι της και δε φοβάται να ρισκάρει, πάντα στα πλαίσια της λογικής. Υπάρχουν ομάδες που παίζουν σαν υπνωτισμένες και ομάδες που γυαλίζει το μάτι τους. Συμφωνείς με αυτό; Είναι θέμα ημέρας η ψυχολογικής προετοιμασίας; Στον Ολυμπιακό πέρα από την προπόνηση και την τεχνική καθοδήγηση η ψυχολογική προετοιμασία είναι θέμα του κάθε παίχτη ξεχωριστά ή γίνεται κάτι σε ομαδικό επίπεδο και από ποιους;
Γεώργιος
Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση. Νομίζω ότι είναι ένας συνδυασμός όλων αυτών. Θα συμφωνήσω ότι σ’ αυτά τα παιχνίδια δεν υπάρχουν φαβορί και αουτσάιντερ και πρέπει να είσαι απόλυτα προσηλωμένος για να αποδείξεις ότι είσαι καλύτερη ομάδα. Όσον αφορά τη ψυχολογική προετοιμασία, κι εδώ είναι ένας συνδυασμός. Ο κάθε παίκτης, ο κάθε επαγγελματίας οφείλει να είναι έτοιμος, αλλά συνάμα ζητά κι ένα κίνητρο μέσα από την ομάδα.

Μίλος είμαι φίλος της Παρτιζάν και πιστεύω στη φιλία στον αθλητισμό ανάμεσα στις δυο ομάδες. Καλή τύχη στο Παρίσι. Μπόγκνταν.
Ευχαριστώ πολύ. Θα συμφωνήσω μαζί σου, ο αθλητισμός είναι κάτι το ξεχωριστό και όλοι πρέπει να τον προστατεύουμε.

Ο Μπόζιντα Μάλκοβιτς δήλωσε ότι στον ημιτελικό της Ευρωλίγκα, φαβορί είναι η Παρτιζάν γιατί ο Ολυμπιακός είναι άναρχη ομάδα. Τι του απαντάς; Ηλίας
Τον σέβομαι απεριόριστα, έχει την άποψή του κι εγώ τη δική μου. Δεν θέλω να πω κάτι άλλο.

Σε τι ποσοστό απ’ αυτό που εσύ πιστεύεις ότι μπορείς να παίξεις έφτασε φέτος; Πόσα ακόμα πράγματα μπορείς να βάλεις στο παιχνίδι σου; Τις καλύτερες ευχές μου για υγεία πάνω απ’ όλα. Γιώργος
Έχω πολλά να μάθω και πολύ δρόμο να διανύσω. Αυτό που έβαλα στο παιχνίδι μου είναι η εμπειρία και το καθαρό μυαλό σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις, αλλά υπάρχουν και πράγματα που θέλω ακόμα δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου